söndag 5 februari 2012

Kärleksförklaring

Det är helt sjukt hur mycket jag älskar Lita!!!! Jag har krupit under täcket en stund för att värma mej...vem hoppar upp och kryper tätt intill? Jo underbaraste skruttiluttan! Med mitt lår som kudde säjer hon..du är min husse..
Kall men mysig promenad runt sjön idag..kom på inkallning, passerade hundar med 2 meters bredd..det var bara vid ett möte som jag fick dra med mej henne lite...förstår henne dock..en rätt osäker mötande hund med nonchalant husse som låter sin springa över direkt efter mötet så skruttan fick en hund i rumpan..klart man vänder sej om och undrar vad är det frågan om? Men hon släppte snabbt och slöt upp vid min sida..jag börjar dock tycka att det där med hundkörkort inte vore så dumt..hmm
Fått lite bandjobb gjort ikväll oxå, uppföljningsmail till de skivbolag som vi dealar med..så vi får hålla tummarna där..
Nu ska jag snusa på Lita och sen se Wallander..
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar